Bakan Gürlek: Sandıklı, Serik ve Suşehri Ağır Ceza Mahkemelerini kurduk
Mynet sayfasından alınan verilere göre, Ankara24.com bilgi veriyor.
Bakan Gürlek, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Vatandaşlarımızın adalete erişimini hızlandırmak ve yargı teşkilatımızı güçlendirmek amacıyla çalışmalarımızı sürdürüyoruz.
Bu kapsamda; Sandıklı, Serik ve Suşehri Ağır Ceza Mahkemelerini kurduk. Çerkeş Adliyesini, mülki idareye uygun olarak Çankırı Ağır Ceza Merkezi yargı alanına bağladık. Adaletin daha hızlı, ulaşılabilir ve etkin işleyişi için attığımız bu adımların yargı camiamız ve milletimiz için hayırlı olmasını diliyorum" dedi.
Kaynak: İHA | Bu içerik Mustafa Fidan tarafından yayına alınmıştır
Bu konudaki diğer haberler:SUŞEHRİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI
12 Mayıs 2026 00:04
Bakan Gürlek: Ceza infaz sistemimizi güçlendiriyoruz
24 Mayıs 2026 18:07
Bakan Gürlek ten Ceza İnfaz Personeli Günü mesajı
06 Haziran 2026 13:32
Bakan Gürlek ten açıklama: Bu sabah ağır darbe indirdik
05 Mayıs 2026 09:20
Sandıklı Merkez Cami ibadete açıldı Afyonkarahisar Haberleri
13 Şubat 2026 15:55
Görüntülenme:69
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 08 Mayıs 2026 22:35 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















