Aziz Yıldırım, şampiyon boksörlerle bir araya geldi!
Ankara24.com, Haberturk kaynağından alınan bilgilere dayanarak bilgi paylaşıyor.
Fenerbahçe Spor Kulübü'nün 6-7 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilmesi planlanan Olağanüstü Seçimli Genel Kurul Toplantısı'nda başkan adayı olan Aziz Yıldırım, seçim çalışmalarını sürdürüyor.
Yıldırım, bugün öğle saatlerinde kahvaltıda Fenerbahçe Boksörler Lokali'nde şampiyon boksörler ile bir araya geldi. Aziz Yıldırım, bu süreçte boksörlerin desteğinin çok önemli olduğunu vurguladı.
Bu konudaki diğer haberler:Aziz Yıldırım şampiyon boksörlerle buluştu
10 Mayıs 2026 16:23
Aziz Yıldırım: Şampiyon olsak da bırakacağım!
16 Mayıs 2026 19:58
Şampiyon yaptıktan sonra bırakacağım diyen Aziz Yıldırım: Geleceğimiz tehlikede
17 Mayıs 2026 00:21
Aziz Yıldırım: Fenerbahçe bu sene şampiyon olacak Bolu Haberleri
31 Mayıs 2026 18:14
Aziz Yıldırım: Planımız kongreyi kazanmak için değil, şampiyon olmak içindir
23 Mayıs 2026 20:16
Görüntülenme:119
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 11 Mayıs 2026 21:08 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















