Ahmet Oğuz: Taraftar sayesinde kazandık Kocaeli Haberleri
Ankara24.com, Haberturk kaynağından alınan bilgilere dayanarak bilgi paylaşıyor.
Kocaelisporlu futbolcu Ahmet Oğuz, Galatasaray maçını taraftarları sayesinde kazandıklarını söyledi.
Trendyol Süper Lig'in 12. haftasında Kocaelispor evinde karşılaştığı Galatasaray'ı 10'lık skorla mağlup etti. Maçın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Kocaelisporlu futbolcu, taraftara teşekkür ederek, "Bizi yalnız bırakmadılar. Çok mutlu ettiler. Son dakikaya kadar hep arkamızdaydılar. Bence onların sayesinde kazandık. Çok iyi mücadele ettik. Bunu sahaya yansıtıp 3 puan almayı başardık. Herkesin ayağına yüreğine sağlık" diye konuştu.
Bu konudaki diğer haberler:Kocaelispor Beşiktaş maçında tribünden düşen taraftar öldü Kocaeli Haberleri
05 Şubat 2026 23:30
Victor Osimhen: Taraftar sayesinde turu atladık diyebiliriz Futbol Haberleri
26 Şubat 2026 02:46
Kocaelispor da kaptan Ahmet Oğuz veda etti Ahmet Oğuz: Koşarak geldiğim Kocaelispor a veda etme zamanı Bu armanın ve tribünün yeri bende ayrı olacak Kocaeli Haberleri
02 Haziran 2026 21:49
Kocaelispor, Gençlerbirliği maçına hazırlanıyor Ahmet Oğuz: Kim daha çok isterse o kazanacaktır Her maçı kazanmaya oynamak durumundayız Kocaeli Haberleri
25 Kasım 2025 14:04
Kocaelispor da kaptan Ahmet Oğuz veda etti
02 Haziran 2026 22:11
Görüntülenme:99
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 09 Kasım 2025 20:52 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















