Adana haberleri Kenti istila ettiler! İhmal var diyen vatandaş: Çocuklarımız yara içinde 24 Haziran 2026
Haber7 sayfasından alınan verilere dayanarak, Ankara24.com duyuru yapıyor.
Adana'da, Büyükşehir Belediyesi'nin zamanında ilaçlama yapmadığını iddia eden vatandaşlar kent genelinde sivrisinek istilası yaşandığını söyleyerek duruma tepki gösterdi.
Edinilen bilgiye göre, kent genelinde sıcakların başlamasıyla birlikte özellikle akşamları ortaya çıkan sivrisinekler nedeniyle vatandaşlar zor anlar yaşıyor.
Adana Büyükşehir Belediyesi'nin sineklerin larva döneminde ilaçlama yapmadığını öne süren vatandaşlar evde pencere açamadıklarını söyledi.
Merkez Yüreğir ilçesine bağlı Kiremithane ve Şehit Erkut Akbay ile Çamlıbel mahallerinden geçen Sarıçam Deresi de yeteri kadar temizlenmediği için bu kanal etrafında evleri olan vatandaşlar sivri sineklerin arı gibi koloni halinde dolaştığını ifade ederek duruma tepki gösterdi.
"ÇOCUKLARIMIZA HASTALIK YAYILIYOR"
Mahalle sakinlerinden Emin Kılıç, bölgede uzun süredir ilaçlama yapılmadığını iddia ederek, çocuklarının sağlık sorunları yaşamaya başladığını ifade etti.
Belediyelerden hiçbir yardım göremediklerini belirten Kılıç, "Kurutulmuş bir kanal olmasına rağmen sinek larvalarıyla dolu. Çocuklarımıza hastalık yayılıyor. 3 çocuğumu hastaneye götürdüm. Çocukların vücudunu görseniz yara içinde kalmış. Akşam olunca zaten kokudan da duramıyoruz. Ailemizle bir yürüyüşe bile çıkamıyoruz. Çünkü sinekler koloni halinde hareket ediyor. Suyu dezenfekte etmeleri gerekiyor ama yapmadılar. Suyun rengi değişti, her yer balçık içinde kaldı. Evimizde pencere açamıyoruz. Biz 1 ay önceden klimaları açtık." diye konuştu.
"VÜCUDUMUZDA KABARMADIK YER KALMADI"
Bir diğer mahalle sakini Mustafa Sezen ise bölgede yapılan ilaçlamaların yetersiz olduğunu öne sürerek, "Karşı tarafta ağaçlar kesildi ama bu tarafta kesilmedi. Sinekler de ağaçların içinde toplanıyor. Eskiden ilaçlama yapıldığı zaman kokuyu alırdık. Şimdi yapılan ilaçlamada koku gelmiyor ve sadece su atılıyor. Kanalın içerisinde bulunan yosunlar nedeniyle midemiz bulanıyor. Sinekler vücudumuzda kabarmadık yer bırakmadı. Sineklere baş edemiyoruz. Türkiye'nin en büyük köyünde oturuyoruz." ifadelerine yer verdi.
VATANDAŞLAR ÇÖZÜM BEKLİYOR
Mahalle sakinleri, sivrisinek ve kötü koku sorununun bir an önce çözülmesi için yetkililerden ilaçlama çalışmalarının artırılmasını ve kanal çevresinde temizlik ile dezenfeksiyon yapılmasını istedi.
YORUMLAR
Bir Yorum YapınGönder
ETİKETLER
Haber7.com Yerel Haberler bölümünde yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haber kaynağı olan ajanslardır.
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:96
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 24 Haziran 2026 10:04 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















