1 senede 4 katına gitti: Felipe Augusto dan 20 milyon euro Fanatik Gazetesi Trabzonspor (TS) Haberleri Spor
Ankara24.com, Fanatik kaynağından alınan verilere dayanarak duyuru yapıyor.
Futbolcu izleme biriminden Eren Mert'in raporu doğrultusunda Trabzonspor'un geçtiğimiz yaz 5 milyon Euro bonservis bedeliyle Cercle Brugge'dan kadrosuna kattığı Felipe Augusto'ya 1 sene yetti...
RESMİ AÇIKLAMA BEKLENİYOR
40 maçta penaltısız 15 gol atan 22 yaşındaki Sambacı, bonuslar dahil 20 milyon Euro karşılığında Zenit'e satıldı. Haftalardır kulüpler arasında görüşmeler yapılırken, Augusto da yıllık 2.5 milyon Euro civarında bir rakama anlaştı. Sadece 1 senede Fırtına'nın 4 katına sattığı Brezilyalı forvetin transferinin hafta içinde resmen duyurulması bekleniyor.


Bordo-Mavililer'de şimdi gözler Oulai'ye çevrildi. Ayrıca Nwaiwu'nun da çok ciddi talipleri var ve Trabzonspor Yönetimi'nin istediği rakam 30 milyon Euro.
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:110
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 28 Haziran 2026 07:09 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda

Haberlerimizi Google'da Takip Edin







En çok okunanlar



















